Bebeğim bugün bütün gün uyudu. Saat 12 de bi uyuttum. Bu saat oldu deliksiz uyuyor. Sütümü sağıp biberonla içirdim uykusunda, ama neden uyanmıyor. Uğraşıyorum. Gözünü açıyor bir iki bakınıyor. Sonra geri uyuyor. Normalde böyle değildi. Emzirirdim 1 saat oyalanır öyle uyurdu, ateşi falan da yok, neden böyle olur ki, korkmam gerekir mi 🙄 farklı bişi de yiyip içmedim uyku yapacak.