leynanin_pembemantosuu Ereninannesi1 henüz cinsiyet tahmini yapmak içinde oldukça erken sağlıklı olur inşallah🌸
Beyzacoskunnn Ereninannesi1 çin takvimini duyduysan oradan bak ben kızıma hamile kaldığımda ordan bakmıştım herkes erkek demişti ben kız diye diretmiştim 😂
Ereninannesi1 leynanin_pembemantosuu orası öğle merak sadece bazıları keseden anliyoda oyuzden sordum
Yesillimon Ecemunurannesi İnan o kadar unutmuşum ki ultrason fotolarina bakmayi hiç bişey anlamıyorum hele de Boyle daha yeniyken 😀hani biraz şöyle vücudu oluşmuş olsa anlasilir belki.
Beyzacoskunnn Ereninannesi1 oğlunuz kasığınızın ne tarafındaydı kızlar genelde sağ tarafta oluyor ve kesede hemen belli etmiyor kendilerini
Ereninannesi1 Beyzacoskunnn valla daha net olarak anlamadım ama doktor bakarken kasığımda sağ tarafa bakmıştı şimdi hatırladım ama o la alakalı mıdır bilmiyorum oğlumu hep sol tarafında hissediyodum