mirayybebek dizi sarıyor ama gerçekten dinimizi kötülüyorlar hz. Adem ve Havva geliyor Havva ve şeytan birlikte oluyor filan Allah geliyor şeytan allahım yerine geçiyor şeytan Allah’ın çocuğu oluyor melekler içki içiyor Allah içki içiyor rabbimiz insan kılığında dünyaya gelebilir mi hiç böyle çok saçma yani Rabbim affetsin izleyerek günaha girdiğimi bile düşünüyorum canım