Mucizemm344 Kızlar sütümü sağıp veriyorum kızıma.Yarım saat vs oda ısısında bekliyor ısıtmaya gerek var mı
Alaranaz Mucizemm344 bence gerek yok bende bekletiyordum öyle ama çok fazla bekletmeyin bozulur çünkü
yaprak_34 Mucizemm344 bende sağıp veriyorum .Isıtıyorum yani göğüsün içinde kaldığı gibi sıcak olmuyor çünkü .zaten havalar da soğudu
Lulemom Mucizemm344 ben ılıtmıyorum, zaten yaz öyle aman aman soğumuyo bence, ama artık kış geldi, ılıtmak isteyebilir.
Mucizemm344 yigitinanneesii tamam canım teşekkür ederim ben direk verdim 1 kaç kez birşey olur mu öyle saatlerce kalmadı da