Merve_merve Kızlar benim bebeğim 3 aylık 8 günlük her gördüğüm yavaş yavaş tattir birseylerden alışsın diyorlar sizlerde hiç erken tattirma yaptınız mı yaptiysaniz ilk neyden başladınız
Alaranaz Merve_merve bence çok erken 😢 Sindiremez ki bebek , 6 aylıkken bile yavaş yavaş başlatıyor doktorlar tadımlara
Derin282021 Merve_merve hayir kesinlikle …180 gun yani 6 ayini doldurmadan birsey verilmemesi gerekiyor sadece.anne sütu yada mama.doktor gelisimine gore uygun gorurse ne vermeniz gerektigini zaten soyler..sizin cok kucuk bebeginiz ek gida icin
Ogulcan Merve_merve sakın canım onun bağırsakları daha kendine gelmedi Allah korusun çok kötü sonuçlarla karşılaşırsın doktorunuzu dinleyin ne bu acele gerçekten amlamıyorum zaten ek gıdaya geçecek ozaman yiyecek minicik bebeğe tadım yaptırıp bebeğinize kötülük yapmayın
Deletedmom_14 Merve_merve merhaba benim kızım 4 ay 21 günlük dün tadımlara başladık kabakla😊ama bizim doktorumuz başlayabilirsin 4. Ayda dedi. Siz de isterseniz doktorunuza danışın.
BBBuse Merve_merve zorunlu bir neden olmadikca öne almaya gerek yok, zamanı geldiğinde zaten her şeyden yiyecek, suan anne sutu ya da formul mamaya ihittiyaci var ve midesi sadece bunları sindirebilecek kuvvette, çocuğu zorlamanin hic gereği yok.
Merve_merve Çevremden çokça diyorum işte benim çocuğuma vermedim hiç birşey sindiremiyor yemek yemeyi bilmiyor seninkide öyle olmasın yavaştan tatdir felan ben korkuyorum anne sütünü bırakır die hamd olsun gelisimimjz gayet iyi şuanda anne sutuyle
Asel0436 Merve_merve yaaa bende senin gibiydim salak gibi herekese inanıp kafama takıyordum bana da öyle dediler kynvdm olacak kadın çocuğa herseyi tatırıyordu şimdi 1 yasında biles yemiyor
Bebegimm1 Merve_merve hiç alakası yok ben 5bck aylikken basladım hala daha iştahlı onune tencereyi koysam yer hepsini boşu boşuna cocugun sindirim sistemeni zorlamayın yedigi 1 cay kasigi kadar bebek zaten yemegin tadini tuzunu ne bilsin ki erken veya geç gectigini anlasın cok saçma hele ki 3 aylk yutamaz falan bogazinda kalır Allah korusun 5bck aylikken basladigimda bile kabız oluyordur gerisini siz dusunun
Cicek_Gokce46 Merve_merve 3 aylık bebeğe ek gıda verilmez çünkü bağırsakları hazır değildir kilosu normal ise 6 ayı bekleyin lütfen milletin lafıyla iş yapmayın
Selinbam Merve_merve seninki fazla erken bence internete yaz erken gıda alımı vücutlarına ne zararlar veriyor oku evdeki doktorları yada burdaki doktorları dinleme
MMuratHan Merve_merve canım bebeğim 4 ay 10 günlük iki gün önce kontrole ve aşıya gittik 8200gr ve 68 cm doktoru ve hemşire gelişimi gayet iyi yavaş yavaş başlayabilirsin dedi tabi ben önce tadımla başlayacağım çünkü 1.5 ay falan sürüyormuş 6.ayında nasip olursa tamamen başlarız