maggie Merhabalar arkadaşlar covid geçirmemin üzerinden 2-3 hafta geçti test yaptırdım negatif çıktı fakat şimdi komşularım tek tek covid oluyor ben de görüştüm bana bulaşmış mıdır tekrar başına gelen oldu mu bu kadar kısa sürede
Miniginannesiiii maggie yok covid gerirmedim hiç ben kısa sürede geçirmezsiniz bence antikorlar vardır illaki