sonsuz17 aaa görmedim. Hayırlı olsun gözün aydın 🤗
İlk günler 1 kez emzirirsen süt toplanmaz. Ben önce gece beslenmesini kestim. 1 hafta sonra gündüzü kestim sadece gece uykusundan önce emzirdim. 1 hafta sonra onu da keserim diye başladım ama 1 ayı geçti kesemedim. Gündüz okulda oluyorum 24 saatte bir emiyor ve çok mutlu emiyor kıyamıyorum 🙈
Sen bir kaç gün günde 1 kez emzir. Mümkünse gece uykusuna dalmasina yakın emzir. Sen de rahat edersin bu şekilde. Allah kolaylık versin