Selamlar bebeğim çok gazlı olduğu için doktor bu şurubu verdi. Ancak ben surubun açılır kapağındaki karışımın şişeye karıştırılan ağını farketmemisim beyaz kapakta birşey varmış onda sütuna karistirilip veriliyormuş. Ama bennonu karıştırmadan direkt bir aylık bebeğime bir çay kaşığı vermiş oldum. Ve birden kizim aşırı mayişti. Normalmi . Bu şurubu bu şekilde kullanan var mı lütfen bilgi verin. Bise olurmu o kapaktakini karıştırmadigim içinn panik oldum. Dktra ulaşamıyorum .