2-prensesannesi Kızım 5 aylıkken ek gıdaya başladık ılk başlamada sevıyordu yıyordu ama 6.ay oldu yemek istemiyor en ufak birseyi bile ağlıyor çorbalar yoğurt mama hiç birsey almak ıstemıyor anne sütü hariç ama onunlada doymuyor sizin bebeklerdede böyle olan varmı
91817161 2-prensesannesi bizde 5 ay.8 günlüğüz. 6 ayda başlıcaz dedi bekliyorum ama Siz böyle deyince korktum şimdi neyle başlamıştınız
2-prensesannesi 91817161 yoğurtla 4.aydan itibaren arılac mamayla ama şimdi ağzına bir şey koyduğum zaman yutmuyor çıkarıyor ve işkence yapıyorum sanki bende yeme diyorum ama bu sefer tüm gün huzursuz doymuyor ağlıyor gecede öyle tabi