Nisa2121 evet oldu 4 aylıkken hatta sizin gibi,sağlık ocağını aradım, verem aşısının tutup tutmadığı 2 ay sonra anlaşılır , scar oluşursa tutmuştur hafif iltihap olabilir dediler, bizimkinden de iltihap akıyordu kabuk olmuştu hatta kabuk koptu kanadı tekrar kabuk oldu, doktora da sordum normal sorun yok dedi.