babymakarena Vicco kullanan varmi kizlar int üzerinden alıcam bebeğimn ayağını 13 cm olarak olctum 21 numaraya denk ama yorumlarda cok büyük falan yazmışlar kullananlar yardımcı olabilir mi🎈
Prensescik babymakarena bn hep 1 numara büyük aliyorum çünkü ayaklari çabuk büyüyor çok giydiremeden kenara kaldırıyoruz 1 numara büyük alincada çok büyük olmuyor kalın corabla giydirdimmi tam oluyor
Arazinannesi babymakarena Vicco ilk adım ayakkabısıyla başladık ilk ayakkabımızdı küçüldü artık kullanamıyoruz ama ilk yürüdüğü ayakkabılarıydı çok rahat yürüyordu ben çok memnun kalmıştım tabanı yumuşak ayakkabıysa çok hafifti asla ağır değildi Buda oğlumun çok işine yarıyordu 😂 tavsiye ederim canım kesinlikle ☺️
Askineylul babymakarena ben kullandım hiç memnun kalmadım evet hafif ama çok terletiyor çorabı sırılsıklam oluyordu
Ebraryz babymakarena aldım bi kaç kere giydi olmadı tam ayakları etli tombik zor giriyor girsede rahat edemiyor