Bende 7 aylıkken ayırdım kızımın odasını. Aslında doktoru 6 aylıkken ayır dedi.ben bir ayda anca kabullendim ayırmaya. Ama çok doğru bir karar vermişim çok güzel uyuyor odasında. Geceleri horlama sesi,öksürme sesi veya sabah eşim işe giderken alarm sesine çok uyanırdı. Şimdi bunları hiç duymadan mışıl mışıl uyuyor. İlk gün ayırdığımda ben uyuyamadım.ikide bir gittim baktım. Sonra sonra alışıyorsun.