Cansel43 Merabalar doğum yapalı 25 gün oldum iki gün önce fark ettim acısından duramıyorum bu durumu yaşayan varmı varsa nasıl geçti yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkür ederim 🙏
SdCkmk Cansel43 ay öldüm bunun acısından öldümm. Doktora gittim, iki yırtık bi çatlak mı ne vardı ya da tam tersi. 3 sene oldu cok hatırlamıyorum. Doktora görünün bencr sizde 🙊 çok geçmiş olsun
ikiartibirfilm Cansel43 Ayy geçmis olsun bende çok çektim doğumdam sonra parmak gibi olmuştu.Normalde batikonlu suyun içine oturma öneriliyor ama eğer normal doğum yaptıysanız suya oturmanız pek sağlıklı olmaz dikişiniz varsa.Ben bebek temizleme pamuklarıni sıcak suyla ıslattim biraz sıcak ama dayanılmayacak kadar olmasın o ıslattığınız temizleme pamuklarıni sıcakken basın oraya benim o şekilde geçti daha sonra da batikonladım aynı şekilde
SdCkmk Cansel43 ay ben size yazmayı unutmuşum. Krem kullandım ya iki taneydi ya da üç. Net hatırlamıyorum 🙈
BihterZiyagil Benim de çıktı, normalde ağrı yapmıyordu ama tuvalette can çekişiyordum resmen. Eczaneye sordum, yeni doğum yaptığım için size uygun ilaç yok sabredeceksin dedi. Sonra geçti kendiliğinden.
AND-20 Cansel43 osmolak diye ilaç vermişti doktorum bitene kadar kullandım kabız yapmicak şeylerden yedim kendiliğinden geçti ilk 40 gün doğumdan sonra lavboya bile giresim gelmiyodu açısından oturamiyodum da dikişler de zorluyodu 40 gün sonrasında da baya devam etti 1 ay kadar sonra kendiliğinden geçti
Cansel43 AND-20 ben kabız olcak bişey de yemiyorum yemdimde yani çok zorlanıyorum lavaboda Bi doktora gideyim bnde en iyisi
Ebruervam Cansel43 ben tavsiyemi soyliyim ama çok rahatladım sonradan her lavabodan sonra sirkeyi pamuğa döküp makata surun acisi oluyor ama gideriyor inanki bide doktorum iki krem vermişti cok fayda gördüm zararida yok biri anestol biride fucikort 5 dk arayla yapıyordum kremi kulak cubugun üstüne sürüp makatin içinde dolandırıyordm ustunede sürüyordum asiri rahatlıyordum gunde iki defa yapıyordum
PamirVefa Aynı durum bende yaşadım sıcak su ile sürekli yıkadım ama ben propolisli ve alovera kremini karıştırıp sürekli sürdüm o şişkinlik ve ağrı 2 ayda geçti
AND-20 Cansel43 gidin tabi çok kötü açısı kabız değil normal dahi yapsan aciyo bana verdiği ilaç isal yapıyodu ama az da olsa rahat oluyodu