3 gündür gribim bugün 3ncu günüm sabah elime kolonya doktum sıfır koku asla koku yok bir şeyler yedim hemen sonra tat asla yok başımda deli gibi ağrıyor vücudumda da acayip yorgunluk hissi var sabah doktora gittim test ol dedi ben şimdilik grip ilaçları vereyim ama test ol kesinlikle dedi antibiyotik grip ilaçları felan vermis ikilemde kaldım gripten mi böyleyim ki akşam test olmaya gideceğim ama korkuyorum da bi tanıdığım burna sokulan çubuğu çok yukarı kadar sokuyorlar çok aciyo diyordu bende iğne görünce bile bayılacak gibi oluyorum çubuk gerçekten çok acı veriyor mu