Civcivbebek Bana da öyle geldi, gurur yapıp çocuğu herhangi bir şekilde tedavi de ettirmiyor olabilir. Eşiniz annesi ile konuşsun bu konuyu, o da kızını ikna etmeye çalışsın. Çocuk obez olmuş, böyle devam ederse küçük yaşta hayatını kaybedebilir Allah korusun