Anneumudu Sevdanut ben reflü yatagında yatıramıyorum hareket ettikce kayıyor birkaç kere kaydıgını gördüm yorganın altına girdi gece korktugumdan bıraktım kullanmayı
Anneumudu Mehlikan1 refleksleri falan iyi bir problem oldugunu düşünmüyorum ama her ihtimale karşı 3.ayda tomografi cekelim dedi