Merhaba arkadaşlar bebegim 15 aylık bebek bi haftayı gecik burnu akıyor ve geceleri ara ara çok derin öksürüyor sarımsak yağı odaya soğan vs bir cook şey denedim ama fayda etmedi onun dışında keyfi iyi oynuyor yiyor ama bu kadar uzun sürmesi normal mş acaba tavsiyesi olan var mı şurup falan da içmiyor🥺 bu ara bütün bebekler mi hasta 🥺