UmayUrazMoms Dünden beri ayakta duracak halim yok kıyafet değdikçe bile vücudum sızlayıp ağrıyor ve başımın ağrısı hiç geçmedi 2 tane parol attım hala aynı test yaptırdım sonuç bekliyorum eşime de kırmızı bir ağrı kesici vardı ondan söyledim ama evde ne yapabilirim kafayı yiyecek gibiyim kafam yüzüm boynum komple ağrıyıp sızlıyor
Mimozacicegim UmayUrazMoms Çok geçmiş olsun bir duş alsanız inşallah faydası olur. Ayağınızı da soğuk suya tutabilirsiniz mesela. Benim de öyle çok şiddetli ağrır. Dolorex haptam başkası asla geçirmez.
Duygunida UmayUrazMoms dün de bana oldu aynisi hareket ettikçe beynim zonkluyordu. Soğuk algınlığı geçiriyorum ondan galiba başka belirtiniz yok mu? Zar zor uyudum öyle geçti. Çok geçmiş olsun
limonlukarpuzzz UmayUrazMoms baş kisminiza buz koyun.. Migrenim var ve sadece soguk koydugum zaman sakinliyor..
Canimkizim34 UmayUrazMoms parol bir işe yaramaz ki çok hafif bir ilaç. Sağlık kabininde iğne vurdurun bence
RainOverMe Covid ihtimaliniz varsa paroldan başka ağrı kesici önermiyorlar. Eşinize dediğiniz de dicloflam ya da dolarex falan olmalı, bence bir uzmana sormadan kullanmayın(covit durumunuz varsa) çok gecmıs olsun🙏🏻🌺
UmayUrazMoms Duygunida kafam boynum komple ağrıyor dediğiniz gibi özellikle haraket ettikçe zonkluyordu ayakta duramıyorum başım dönüyor gibi hafif boğazım da bir his var ama ağrı değil tat koku herşey yerinde bende uyuyamıyorum geçti mi 1 gün sonra
RainOverMe UmayUrazMoms olsun siz yine de dayanmaya calısın dayanılmaz aslında, idare etmek işin aslı 🤯
limonlukarpuzzz UmayUrazMoms Şakaklariniza alniniza iyi gelir inşallah.. Birde ılık bir duş alirsaniz ustune iyi olur..
RainOverMe UmayUrazMoms benim kız da aynı benden başkasında durmaz siyam ikizi gibiyiz😅 dün rahatsızdım napacam diye düşündüm başta, tansiyonunuza baktırdınız mı bazen tansiyondan da oluyor.