Bayezidin_annesi Mutluluk_ Bu aralar 12 12.30 a kadar duruyor gezinip duruyor evde mama iciyo yatiyo 2 saatte bir mama veriyorum agliyo zaten acıkınca bu saatlerde yatınca sabah 9.30 10a kadar uyuyo
Ogulcan Mutluluk_ sabah ilk uyanış 7 de mama veriyorum canım 9 da kahvaltı yapıyoruz öğlen çorba içiyoruz ikindi ara öğün akşam yemek gece de mama yiyip uyuyoruz canım
Ogulcan Mutluluk_ ozaman bebeğin uykusu bölünmesi normal canım yavaş yavaş kesmen lazım ki ileri ki zamanda işin daha da zorlaşır bebeğin uyandığın da tekrar kolay uykuya geçemeye bilir
Ogulcan Mutluluk_ akşam 21:00uyuyuyorum. Canım maksimum 21:30 u buluyor sabah da 7 gibi uyanıyor canım ara uykusunu öğlen yapıyor sadece başka ara uyku istemiyor hemen uyanıyor canım
Ogulcan Mutluluk_ bebek tarhanası ,bezelye çorbası ,şuan bal kabağı mevsimi canım onu yapıp veriyorum senin bebeğin kaç aylık
Ogulcan Mutluluk_ sen bana hatırlat canım 2 saat sonra bende ki tarif kitabından resim atayım ayına uygun kahvaltı çorba tarifi falan
haziranin25i Mutluluk_ 4 aylıkken gece beslenmesini doktorumuz tavsiyesiyle kestik. Ne kadar beslersen o kadar alışır dedi ve bu seni zorlar ilerleyen zamanlarda diyerek gece uyumadan önce besleyip sabah 7 ye kadar uyuyor
Ogulcan Mutluluk_ canım birsürü tarif çektim buradan yüklemek tek tek çok zor sosyal medya gibi bi adresin yada email öyle göndereyim