Nur2021 dr un bizzat kendisi sordu bana kakasında kötü koku var mı diye bende kaka işte demiştim ama , bende ablama sormuştum bu hoş bi koku değil zaten diye yani normali yumurta gibi kokuyor (benzetme için üzgünüm) ama anormallk varsa kaka kokusu biraz acı acı kokarmış.bi de öyle siyah siyah şeyler fln bi gariplk var gibi