Bebeğim 2 aylık üşütmüş nasıl olduğunu anlamadım öksürüyor ve hapşırıyor gözlerinin etafıda kırmızı napacağım bilemedim doktora götürdüm burnunu temizletti test yaptı sadece üşük 6 aydan önce ilaç veremiyorum dedi ama hırıltısı devam ediyor önerisi olan var mı