Sedaatmaca Anneler oğlum 4 ay 10 günlük önümüz kış tulum arayışındayım kullandığınız memnun kaldığınız önerdiğiniz marka modeller için konuşalım ??
Leylaa_ Sedaatmaca ben e bebekten aldım tog 1.5 şimdi kullanıyorum yatak odam kuzeyde soguk oluyor memnunun içine sadece askılı zıbın giydiriyorum zamanla içini artırırım
momof2child Sedaatmaca 1.5tog aldm hatta dun giydrmeyi dusundm Baya soguktu bizim buralar amma cokk soguk yerlere daha yuksek tog ineririm