Minikyavruum ben çok müdahale edilmemesi taraftarıyım ilk bir kaç gün olsa şekeri düşmesin ya da sarılığı yükselmesin diye dikkat etmek lazım ama artık bir ayı geçmiş tabiki gündüz 5-6 saat de olmamalı ama öbür türlü bu sefer uykusu bölünmeye ve sürekli uyurken emmek için uyanmaya başlıyor, bir de şimdi 5 dk yerine emmese de 10 dk kadar tutarsanız içinizde rahat olur belki 5 dk bu zaman için biraz az olabilir