Whiteandblackk bak şimdi flodan pico 4 baktım 150 TL’ye düşmüş stok var mı bilmiyorum ama kasıma kadar indirim zamanları olacak canım ben oğluma star runner 2 almıştım Boyner super step flo bu mağazalar da güzel indirimler oluyor genelde replikaya 150 TL vereceğine indirimde orjinal yakalamak daha güzel bence 🙈☺️☺️