Merhabalar biz ilk sıçrayış atak haftasına girdik ve bebeğim saat başı ağlayarak meme istiyor başka türlü avutamıyorum bir yandan da gazla başetmeye çalışıyoruz. Genelde 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum fakat gün içerisinde ⅔ defa saat başı meme isteği oluyor vermekten başka şekilde de susmuyor. Emzik tutmuyor maalesef. Bunun bize gazdan dolayı zararı olur mu?