Bebegim 11 aylik. Menenjit asisinin 3. Dozunu oldu gecen hafta. O günden beri iyilesemedi çocuğum. Dün acilde bogazinin sistigini ogrendik antibiyotik başladık. Bu arada uyku duzenimiz berbat. Kendi cabamla verdiğim uyku egitimi yerle bir oldu. Sallanarak uyuyor, biraktigim an uyanıyor. Yaşayan var mi bu durumu acaba? İyilestiginde eski duzene doner mi yoksa yeniden uyku eğitimi mi vermeliyim? :(