9 aylık bebeğimde bende eşimde aşırı bi kaşıntı oluştu kaç doktor gezdik losyonlar kremler verdi geçmedi en son cildiyle doktoruna göründüm katranlı bi karışım verdi onu kullanıyoruz dünden beri ama kokusu yapısı mahf etti bizi benimde çocuğumunda psikolojisi bozuldu iyi değiliz acaba başka yöntemler var mı başka şekilde kurtulan yaygınmış bu hastalık salgın şeklinde dağılıyormuş sen koru biz Allahım yardım lütfen….