Seybet canim dogdugundan beri hic islak mendil kullanmadim pamuk ılık su ile temizleyip tekrar kuruluyorum yarim saatte hep alt acma uzerinde havalandiririm gecmiyor malesef prima kullaniyorum hic altini pis birakmam surekli degistiririm bir aydir geçmeyen pisikle ugrasiyorum bi zeytinyag denemedim