Kızlar merhaba, bugün 9. Ay aşısı vardı oğlumun sağlık ocağında kan değerine baktılar kansızlık var dedi kilosuda son üç ayda 900 Gr almış. Çok canım sıkıldı yani pekmez et yagurt ıspanak demir damlası her şeyi yediriyorum.Yani özellikle dikkat ediyorum nasıl kansızlık çıktı. Ve sizce 3 ayda 900 gram alması normal mi kilosu normal çok şükür iyi ama o kadar şey yemesine dikkat etmeme rağmen üzüldüm. Var mı onerisi olan kansızlık için?İyi gelir dediğiniz. Önerilerinizi bekliyorum sevgili anneler💕💕