Sevgili anneler merhabalar,bebeğim 5.5 aylık 7,5 kilo, prima premium care 3 numara bez kullanıyorum.Bebeğim 8-9 gibi uyuyor, gece emmek için uyanıp geri uyuyor. sabah 6-7 ye kadar bezini değiştirmiyorum çünkü değiştirdiğim anda uykusu açılıyor.Son zamanlarda sabah bezini sızdırmış halde buluyorum.Bezden mi kaynaklıdır, 12 saate kadar durması gerekmiyor mu?Var mı böyle bi problem yaşayan?