Merhaba oglum 3 yasinda 14 kilo yaklasik 1 seneden fazladir ayni kiloda bebekken toplu bir bebekti ama kilo alimi durdu hep ayni olcude yiyor bazi gunler hic yemiyor yemek disinda da aralarda atistirmalik ara ogun mumkun degil yemiyor yasimiz arttikca kiyafet bedenlerimizde artmasi gerekirken geriye dustu esofmanlari belinden dusuyor kosarken beli cok ince kucuk beden alinca bacak boyu kisa oluyor takipli oldugumjz doktor bu mamayi yazdi oglumde reflu var bu arada surekli bebekliginden beri kusuyor her gun bir ogununu mutlaka kusuyor aranizda bu mamayi kullanip bebegi kilo alip toparlayan oldu mu