Eren10 Emiryigit ben ilk sene denedim zor oluyor, işletmeydi benm … hem düz memurluk denyrm lisansın sınavı zor oluyo, ön lisanstan devam etcm. olursa 2 yıl da adalet bitirmk istyrm
Emiryigit Eren10 benm önlisans sosyal hizmetlerdi ama hukuk tarhler derken zor geldi açıkçası ağır dersler vardı Belkide açıktan olduğu içindi ama nasip tekrr sınava girmek kazanmak bakalm nasip olcakmi elimizde fırsat var suan
beyazkelebegim Zeynepefem okulu arayın çünkü her üniversitenin farklı oluyor işlemleri. Öğrenci işlerinden öğrenebilirsiniz