Merveee_94 Kızlar 4. Ay aşılarında yan etkileriniz oldu mu ? 2. Ayda aynı aşılarda bişey olmamıştı şimdi bunda olur mu tekrarlayan aşılarda tan etkileri daha fazla oluyormuş. Siz neler yaşadınız ??
Sevinc24 Merveee_94 37,5 ateş yaptı huysuz bi de ama atak haftası zaten 4 ay 12 günlük pazartesi oldu aşıyı
nazenin3233 Merveee_94 2.ayda bişi olmamıştı bizdede 4.ayda biraz huzursuzlandı falan sanki bende nolur nolmaz belki ağrısı olur diye bir çay kaşğı calpol verdim ama öyle aşırı bi durumu yoktu ağladı falan diye hatırlıyorum da huysuzluk yapmıştı biraz.. aşı olurken de çok ağlamadı birisi yakıyormuş azıcık o zaman ağladı kuzum.
VERA19 Merveee_94 1.ve2.ay aşılarında hiçbir yan etki olmazken 4.ay aşısında baya ateşlenmişti.Düzenli ateş düşürücü şurup kullanıp serin ortamda uyutarak çözmüştük🙏🏻🤗
nazenin3233 Merveee_94 yok sadece ben belki olur diye bbir çay kaşğı calpol vermıştım huzursuzdu ama ağlamıştı akşam olduğunda.
VERA19 Merveee_94 1 gün sürdü sadece.38.5 civarlarıydı hatırladığıma göre.Her bünye aynı tepkiyi vermez belki de sizde hiç ateş olmaz☺️
Merveee_94 VERA19 ay inşallah cuma günü aşı olucak o gün gelsin istemiyorum hiç 😕 teşekkür ederim cevabın için bu arada canım 🥰
cemreninnannesii Merveee_94 2.ayda aşılarda bir şey olmadığı için 4.ay aşılarında da bir şey olmadı siz yinede ateşini kontrol edin
Eymen20211 Bizde sabah olduk sürekli ağlıyor birde alt damağı şişmiş beyazlamış ebeye gösterdim diş olabilir dedi normalde de çok huysuz iki üç gündür ne gece ne gündüz hiç uyumuyor delirmeme ramak kaldı