Balbademim3 Sevgili anneler başlıktan anlaşılacağı üzere sormak istedim. Balık severek yiyor buraya kadar güzel hoş ama sonrası felaket yıkıyorum yine de o koku kalıyor sanki. Siz nasıl yapıyorsunuz? Yada balık yağı dökülünce de aynısı oluyor
Kahvegerek Balbademim3 daha dün yedik ağzı nasıl kokuyordu saçımız başımız üstümüz banyo yaptık kıyafetleri de yıkadık geçiyor yani çıkmadığını hiç görmedim. Yağlı bölgeye yağçöz sıkıp öyle atıyorum makineye çamaşırlar için
Balbademim3 Kahvegerek Teşekkür ederim yani bende anlamadım kıyafetlerde bir balık yağı kokusu kalıyor neden çözemedim ondan merak ettim
Kahvegerek Balbademim3 bazı dönem balıklar daha çok kokuyor şimdi biz ilk balığı yedik mesela kışın daha yağlı ve kokusuz oluyor balıklar ev bile daha az kokuyor