2007 Artık cok yoruldum uykusuzluktan bebeğim cok huzursuz gaz cıkaramıyor cok aglıyor cok üzülüyorum o haline bu aralar her aksam aglıyor uyumuyor gündüzde 10 dkka uyuyup uyanıyor hiç bişey yapamyrm sizler de durum nasıl 🙄🥺
arzuublm 2007 benim bebeğim de kolik 2aylik şuan ben iki günde bir banyo yaptırıyorum bağırsaklarına sıcak su iyi geliyor ve yağ ile karnına masaj yapıyorum ve son olarak her emmeden sonrası bacak hareketi ve inanılmaz gaf çıkarıyor
2007 arzuublm bende yapıyorum bunların hepsini ama asla gazı bitmiyor ve akşam olunca cok aglıyor asla uyumuyor 🥺🥺