Giray234 evet bizde 10gün önce yaşadık antibiyotik kullandık baya kötüydü, kesinlikle şırınga kullanın hastanede öyle yaptılar tek burna şırınga içerisinde serum fizyolojiyi sıktı öyle güzel temizlendi ki. Bizde evde öyle yaptık devamlı baya etkili. Diğer türlü çok iyi temizlenmiyordu ağladığı için bırakmıyordu yapalım şırıngayla hemen oluyor. Geçmiş olsun.