Seyyyma ben 400 e aldım saklama kabıyla beraber 380 e vereceğim . İsterseniz eger süt yapacak içeceklerimde var süt gelmediği için kullanamıyorum . Solgar b12 var sadece 3 tane kullandım . Aptamil emziren anne çayı var humana stil tea var 1 kere kullandım sadece birde fito milk var onu da 3 kere kullandım daha yeni alındılar .