Merhaba anneşer oğlum 2 buçuk yaşında 1 hafta önce gripti sürekli gözü akmıştı 1 gün sonra normale döndü ama 1 haftadır öksürüğümüz var doktpra götürdük sadece aferin verdi ateş olursa diye antibiyotik yazdı ama ateş yok sadece balgamlı öksürük nasıl geçer ilacını kullandık ama geçmiyor gündüz uykusunu bile uyumuyor gece sadece su için kalkıyor arada öksürüyor ama uyksuunu bölmüyor