Oğluma hamileyken büyüyen beşik aldık sonra oğlum doğumdan 3 gün sonra. Vefat edince öyle kaldı odası kızım doğdu şimdi 7 buçuk aylık ama yatırmak istemiyorum içim bir tuhaf oluyor birde bunun yanı sıra bir kere koydum yine dayanamadım aldım çokta kullanışlı gelmedi bana zaten satmak istiyorum hiç kullanılmadı bir türlü satabileceğim bir yer bulamadım ne yapabilirim sizce