PoyrazinAnnesi26 3,5 aylık. Gidiyorum doğduğundan beri. Ağlasa ne olacak ki😅 bazen çok huzurlu olur, uyur, uyanır etrafı izler, bazen de huysuz oluyor ağlıyor kucağımda duruyor içerde geziyoruz vs. Emziriyorum sakinleşiyor falan. Her zaman güllük gülistanlık olmaz tabi ama yine de hava almak bi kahve içmek iyi gelir çıkın korkmayın