Ayse3695 2 ay oldu dogum yapalı adet oldum bir kere daha bir hafta olmadı adetim biteli ama yine kanama olmus sezeryan ile dogum oldu bu arada normal mı boyle olan var mı
Ayse3695 Yelda35 cok degıl kahverengı ve pembemsı ama korktum anormallik mi var acaba dıye adette oldum ama bugun yine bırz gelmis anlamadım