Herkese merhaba öncelikle bebeğim üç buçuk aylık bugune kadar emziriyordum sadece anne sütü verdim ama 8 gün öncesi kayınvalidemi kaybettik ondan önce babam bi kaza geçirdi bu konular bni çok üzdü ve 10 gündür sütüm gelmiyo bebwgimde aç oldugundan mama verdim sagıyorum ama 25 ml anca çıkıyo sizce kesilmiş midir yada böyle bi durum yaşayan var mı sütüm tekrar gelir mi ne yapmam gerekiyor