Kızlar nerden başlasam.. O kadar yoruldum ki… Güzel başlayan hamileliğim 25inci haftadan sonra maf oldu. Bebişimin odası, kıyafetleri hazır beklerken gelişimde gerilik çıktı. Doğuma kadar down sendromu, cücelik gibi bir sürü ihtimal belirdi. Bebeğim çok şükür doğdu. Her doktora gittiğimde hep bir yeri olması gerekenden küçük çıkıyor. Şimdi de baş çevresi küçük çıktı bir ay takip edelim dediler. Bebeğim 34 cm baş çevresi 43 cm boy 2200 kiloda doğdu. Şimdi iki aylık 37.6 baş çevresi 50 cm boy 4300 kiloda. O kadar küçük ki bir aylık yeni doğmuş bebek gibi. Her gece bir rahatsızlığı mı var genetik bir problem mi var diye düşünmeden edemiyorum. Acaba burada böyle küçük doğmuş bebişler var mı? Nasıl ilerlediler? Bebeğim erkek bu arada?