Dilek469 Iyı akşamlar hanımlar bebegım 8 aylık cok kasıyor ve terlıylordu saclarını sıfıra vurduk. Tatlı badem yagı kullamsam Bı faydası olur mu yada baska onerısı olan 😊
Hohomoromu Dilek469 bir şey kullanmasanda güzel saç cıkıyor kazıtınca hiç merak etme 😊 çok sarıysa bebegınz hemen belli etmez cıkanlar tabı