Bir buçuk yıldır bimin bezini kullanıyoruz hiç sıkıntı yaşamadık takı iki gün öncesine kadar iki gündür bezinden sızıntı oluyor akşam yatirdiyimda sabaha yatağı ıslak buluyorum hep bu arada 4 numara kullanıyoruz sizce 5 mi alayım yoksa başka bezmi alayım