Katun Kızlar bebeğim 19 günlük göbeği 3 günlükken düştü kanaması devam edince doktora götürdüm k vitamini iğnesi yapıldı krem falan verdi ama halaa kan geliyor iğne olalı 2 gün oldu etki etmedimi acaba
_Gamze_ Katun bizim de k vitamini vuruldu sonra devam edince gümüş nitrat sürüldü bu sefer kanama durdu ama biraz akıntı vardı onun için de 3-4 gün kadar antibiyotikli bi krem kullandık geçti çok şükür
Bir_prens_bir_prenses Katun bizimki de düştükten sonra kanadı her aglamasinda 1 haftalık kontrolünde doktorumuz kibrit gibi ama uzun bisey sürdü tamamen kurutup kapatıyormuş şimdi kapanıyor yavaş yavas