pervin_t Kızlar,bebeğimin beşiğini büyütünce bu kısmı ek olarak kaldı.Sehpa gibi değerlendiriyorum.Şimdilik mutfağa koydum üzerine ne koysam nasıl değerlendirsem bilemedim.Önerisi olan?çiçeklerimi koydum ama bir garip durdu diye aldım 😁