Bskara_ biz işimiz vardı diye avmye gitmiştik sayılıyor mu bilmem🤷🏻♀️😂 40ı çıkınca da yine denk gelmişti dışarı çıkmıştık🤭 gerçi geri kalan günlerde de her fırsatta dışarıdaydım çünkü canım sıkılıyordu 🤷🏻♀️ İnanmayın böyle şeylere illa bişey yapmak istiyorsanız bi gezdirin hava aldın bebiş sonra da eve gelince yıkarsınız olur biter😌