Benim arkadaşım yaşadı. Doktor engelli de olabilir demişti. Kürtaj oldu o. Ne doktorlar ne bunu yaşayan bebeği sağlam biri kesin bir şey diyemez. Herkes de aynı olacak bir şey değil çünkü. Bir de insanlar yaşamadıysa ne yaZsın ki. Kaynana eş herkes de var o yüzden herkesin düşüncesi var. Geçmiş olsun