Deletedmom5284
İstanbul Avrupa yakası Florya-
ben çook memnun kaldım ve doğum sonrası doktor kontrolleri içinde iki yıldır devamlı gidiyoruz biraz pahalı evet ama memnunum kesinlikle. Doğumumda hem çok güzel hem rahat geçmişti ama ben doktorun her şeyden daha önemli olduğuna inanlardanım.
konu nedir?
çocuk cerrahisi doktorunu mesela sevmedim ama kendi çocuk doktorumuzu çok seviyorum.